Rasvåg

Nu er vi landet i Norge efter en kold tur over Skagerak. Vi så suler og malemukker på turen, men ingen delfiner. Nu er vi i gang med aftensmaden mens aftenlyset bader Rasvåg i diset skønhed. Om lidt begynder uglerne at tude – er det foråret de glæder sig over?

I morgen skal vi lige se Flekkefjord igen, før vi sejler mod Egersund. Flekkefjord har haft en fremragende kinesisk restaurant, men måske er der kommet en anden asiatisk restaurant nu?

V følger Brim og Halvar på turen, og måske møder vi dem på vejen igen. Hyggelige mennesker, der gerne deler ud af erfaringer og god inspiration.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.