
Nu er vi landet i Norge efter en kold tur over Skagerak. Vi så suler og malemukker på turen, men ingen delfiner. Nu er vi i gang med aftensmaden mens aftenlyset bader Rasvåg i diset skønhed. Om lidt begynder uglerne at tude – er det foråret de glæder sig over?
I morgen skal vi lige se Flekkefjord igen, før vi sejler mod Egersund. Flekkefjord har haft en fremragende kinesisk restaurant, men måske er der kommet en anden asiatisk restaurant nu?
V følger Brim og Halvar på turen, og måske møder vi dem på vejen igen. Hyggelige mennesker, der gerne deler ud af erfaringer og god inspiration.
